Afstemning …

Jeps, så er jeg på den igen. Kan simpelthen ikke vælge hvilken bog jeg skal læse! Jeg er i gang med Heksenat af Deborah Harkness, den er rigtig god, men jeg kan godt lide, at have en bog at læse ved siden af, som er knap så lang. Der kan vælges mellem en god blanding – fra varulve, engle, vampyrer og en dansk forfatter til ganske almindelig YA. Jeg håber I vil hjælpe. På forhånd tak og rigtig god weekend!

5/7 -11: Afstemningen er lukket. Resultatet blev denne rækkefølge:
Den skjulte vampyr af L. J. Smith
Vildskab af Maggie Stiefvater
Angel af L. A. Weatherly
Kan du holde på en hemmelighed? af Gerd Bendt
The Summer I Turned Pretty af Jenny Han

Tak. 🙂 Jeg vil prøve at få læst bøgerne i rækkefølgen.


6 thoughts on “Afstemning …

      • Hej Sabine 🙂 Jeg stemmer for Vildskab!

        Anyway, tænkte på… der er vel ikke mulighed for, at du kunne ændre din baggrund? Om ikke andet til en, der gør det lidt mindre svært at læse teksten? 🙂 Elsker din blog – men det er lidt svært at læse noget af det, når de dér grene er der 🙂

        – Rebecca

        • Hej Rebecca.
          Super godt, tak.
          Tak fordi du fortæller det! På min skærm skygger grenene ikke for teksten, så jeg vidste ikke, at det var anderledes hos andre. Jeg kigger lige på det imorgen. 🙂 Er det alle grenene eller kun en af dem? Igen, tak. 😉

Skriv et svar

