Top 5 Bøger i 2010

Jeg sad den anden dag og tænkte lidt over, hvor mange fantastiske bøger jeg har læst i år, og kom frem til nogle stykker der er blevet mine absolut yndlings, og som har taget mig med storm. Her er en top 5 over mine yndlings bøger/serier i året der snart er forbi 2010.

1. Vampire Academy serien af Richelle Mead
 

 2. Shiver af Maggie Stiefvater

 3. Hush, Hush (Forelsket i en engel) & Crescendo af Becca Fritzpatrick

4. Sookie Stackhouse serien af Charlaine Harris

 5. Dødsspillet af Suzanne Collins

 

5 thoughts on “Top 5 Bøger i 2010

  1. Det vil jeg klart mene, er en magisk evne. Og til og med en rigtig god evne! Jeg ved ikke, om du har læst Ink Heart/Blæk Hjerte af Cornelia Funke, hvis ikke burde du virke, for der er den evne du ønsker dig, virkelig.

  2. Jeg synes helt bestemt, at du skulle tage at læse Epic. Navnet er utrolig fængende, det har du ret i. Det er forsiden faktisk også, da selve det runde billede i midten er lavet af sådan noget 3D-papir, hvor man kan vende og dreje den, så det ligner, at man ser ind ad et vindue. 🙂

    – detkaotiskeskrivebord.blogspot.com

  3. Pingback: Top 5 bøger i 2011 « Sabine's bogblog

Skriv et svar

