Top 5 bøger i 2011

Traditionen tro vil jeg hermed lave en lille top 5 liste over de absolut bedste bøger jeg har læst i år 2011. I år har det faktisk været svært. Jeg føler jeg har læst rigtig mange middelgode bøger, som har gjort et indtryk på mig, men der er langt mellem de bøger der fik jeg til at tænke WOW. Det var lettere sidste år. Håber på et fremragende læseår i år 2012!

1. Heksemesteren af Margit Sandemo

2. Forbudt af Tabitha Suzuma

3. The Morganville Vampires af Rachel Caine

4. Bloodlines af Richelle Mead

5. Divergent af Veronica Roth

Bøger der også fortjener opmærksomhed og som næsten lige så vel kunne komme på min top 5:

  • De Døde Land af Josefine Ottesen
  • Cykose af Birgitte Lorentzen
  • Perfect Chemistry af Simone Elkeles
  • Vildheks af Lene Kaaberbøl
  • Existence af Abbi Glines
  • Døden i dine øjne af Rachel Ward
One thought on “Top 5 bøger i 2011

Skriv et svar

