Diverse: Sjov og ballade

I dag har jeg ingen planer, udover at skrive en masse anmeldelser. Jeg er desværre meget bagud. I den kommende tid kan jeg derfor love masser af boganmeldelser af blandt andet; Angel – Flugt af L. A. Weatherly, Frygt af Helene Tegmeier, Reckless af Cornelia Funke og Body finder – Ekko fra de døde af Kimberly Derting.

Hvad laver I på denne dejlige (snefulde – ja her sner det. :D) lørdag?

Den anden dag postede forfatteren Richelle Mead et billede, som en fan har tegnet, på sin facebook side. Jeg synes simpelthen det er så godt og sjovt lavet, at jeg vil vise jer et par stykker på bloggen. Hun har lavet flere, så tjek hendes side ud på linket under billederne. Fan’en har tegnet Jace fra TMI og Dimitri fra VA i en samtale og det samme med Rose og Clary. Man skal nok have læst bøgerne for at kunne se pointen. (Dæmonernes by og Frygtens skole på dansk)

Tegningerne er fundet her. Det bedste af det hele er, at der er flere endnu.🙂

One thought on “Diverse: Sjov og ballade

  1. Sådan en snevejrsdag som i dag – tja, nu hvor træning og indkøb er overstået, så tror jeg, at resten af dagen skal stå på computerspil, læsning, madlavning og evt. en gyserfilm. Nåja og blogge lidt. Total win-win dag🙂

    Rigtig god weekend!

Skriv et svar

