Nyt på hylden #57

Hvor jeg dog elsker bogudsalg. Og jeg fik slæbt en del flere bøger med hjem end planlagt… Men jeg er super glad for udvalget, især når der kun var 1 stk. tilbage af de første seks af bøgerne på billedet + Sirenernes hemmelighed. Har I fået købt ind på bogudsalget?

Luxe af Anna Godbersen

Rygter af Anna Godbersen

Jalousi af Anna Godbersen

Pragt af Anna Godbersen

Om at spise dyr af Jonathan Safran Foer

Ren Vodka af Anna Blundy

Fattigrøvens sunde opskrifter af Rolf Lund

Kadaverjagt af Dennis Jürgensen

Kadavermarch af Dennis Jürgensen

Sirenernes hemmelighed af Julie Golding

Lottie Biggs er ikke tosset af Hayley Long

Scarlett 1 af Alexandra Ripley

Scarlett 2 af Alexandra Ripley

(Klik på titlen for at læse mere om bogen på Saxo.com)

4 thoughts on “Nyt på hylden #57

  1. Åhh.. for en fangst 🙂 Hyg dig med bøgerne.. 🙂
    Håber at komme mig en tur i Bog & Ide næste gang jeg kommer til DK.. Jeg bare må ha Spellbound, 3 bog i Hex Hall Seriern..
    Nysgerrig på at se hva du synes om Anna Godbersen sine bøger.. Har set dem på diverse blogge, men ik læst dem selv 🙂

Skriv et svar

