Breaking Dawn – del 2 trailer

Så er den her. Traileren til den kommende afslutning på Twilight universet. Jeg elsker traileren. Fik gåsehud og den ægte Twilight følelse igen. Jeg glæder mig som et lille barn! Glæder mig til filmen, men glæder mig ikke til at det er den sidste i rækken. Det er en trist tanke. Men so far vil jeg bare nyde forventningens glæde og se traileren igen og igen. Hvad synes I om traileren?

Breaking Dawn – del 2 har biografpremiere den 16. November 2012

9 thoughts on “Breaking Dawn – del 2 trailer

  1. Jeg har kun set de første to film, og ikke læst bøgerne. Men traileren ser super fed ud, så jeg kunne godt finde på at tage ind og se filmen. Men måske jeg lige skulle de dem jeg mangler inden 😉

    • Okay.. Ja. Så burde du næsten se resten af filmene også, inden denne kommer. Breaking Dawn – del 1 er min yndlings. 🙂 indtil videre.

  2. Jeg elsker de scener, hvor de ‘rigtige’ vampyrer er med, så jeg glæder mig bestemt til at se filmen, selvom bogen var den svageste af de fire i serien. Og så glæder jeg mig til at se Bella som vamp – hun ser faktisk selvstændig og interessant ud i traileren.

  3. Du har ret, den er der ikke :O Jeg har ellers haft, så man kunne finde mig, så jeg ved ikke hvor den er blevet af. Tak fordi du sagde det 😀 der er kommet en nu.

    Ja, det er rigtig, det med filmen. Men tiden går sikkert hurtigt, nu hvor der er sommer osv 🙂

Skriv et svar

