Diverse: Ny side; 100 Klassikere

Efterhånden som jeg får læst diverse romaner, bliver mine øjne åbnet mere og mere op for andre værker, end lige det jeg er vant til. I den seneste tid, har jeg læst et par klassikere og da det er gået udmærket, har jeg fået mod på at kaste mig ud i flere.

Jeg har bestemt, at der ikke skal være end tidsfrist for hvornår de skal være læst. Det vil jeg blive stresset af. Så jeg håber at jeg har disciplin nok til at få læst dem alle alligevel. Det er jo nok et projekt der kan tage en del tid, da jeg også vil fortsætte med at læse andre bøger.

Vær opmærksom på, at jeg muligvis ændre listen hen af vejen afhængigt af hvad jeg får lyst til at læse eller en helt anden grund. I er meget velkommen til at anbefale en klassiker (eller flere), som man bare må læse. Jeg har brugt rigtig meget tid på listen og på at kigge efter klassikere på Goodreads.com, men jeg kan have gået glip eller glemt nogen af de helt store. Så anbefal endelig!

Formålet med listen er i bund og grund af egoistiske årsager. Jeg har lavet den for at minde mig selv om, hvilke klassikere jeg har kigget på og på den måde huske hvilke jeg gerne vil have læst.

Klik på billedet øverst i indlægget eller på ‘100 Klassikere’ for at se den nye side. 🙂

2 thoughts on “Diverse: Ny side; 100 Klassikere

  1. Hej Sabine 🙂
    Tak (ja det var i går ;)). Har du udfyldt rafflecopteren? Kan ikke se dig derinde nemlig og det er den jeg trækker lod fra 🙂 Er første gang jeg bruger den, så det kan godt være den bare er langsom, det ved jeg ikke 🙂

Skriv et svar

