Nyt på hylden #54

Nye bøger til anmeldelse. Morganas kilder modtog jeg i dag som en (positiv) overraskelse. Har villet læse dem lige siden jeg læste Helle Rydings nyeste bog, Serpina. Håber jeg snart kan finde tid til at komme i gang med disse tre bøger i hendes første. De er før udgivet i hardback, men kommer nu som paperback den 16. April 2012. Til Bogrummet.dk skal jeg anmelde Rød sne. Drømmeland er tredje bind i serien om søde Riley Bloom. Selvfølgelig glemte jeg at tage tre andre bøger med på billedet, men dem må I få næste gang.

Den sorte ravns forbandelse af Helle Ryding

De fire vinde af Helle Ryding

Regnbuestøv af Helle Ryding

Drømmeland af Alyson Noel

Rød sne af Jan de Leeuw

Den druknede soldat af Ida-Marie Rendtorff

(Klik på titlen for at læse mere om bogen på Saxo.com)

2 thoughts on “Nyt på hylden #54

  1. Spændende bøger du har fået fat i 🙂 jeg har selv overvejet at læse Helle Rydings 3 bøger. Men den Den druknede soldat lyder også god

  2. Det synes jeg at du skal, Har du ikke haft lyst til at den før? 😀 De første 100-200 sider kan godt føles tunge men det er bare fordi man skal ind i den her verden som Stephenie har bygget op, efter det køre den bare der ud .. Eller sådan havde jeg det med bogen første gang jeg læste den..

Skriv et svar

