Nyt på hylden #52

Jeg har godt nok gået og sagt, at der ikke var nogen bøger i udsalgskataloget der sagde mig noget – og det er også sandt. Meen, da jeg så kom ind i boghandelen var der en del, som ikke var i kataloget og dem måtte jeg bare eje nogen af. Jeg har sat en * ud for bøgerne fra bogudsalget. Resten er fundet på udsalg på diverse internetbutikker. I går var i dag i morgen er til anmeldelse.

Jeg har tilmed fået lidt flere bøger i dag, som I får at se en af dagene.

*Glas og aske af Ann Syréhn Tomasevic

*Før jeg dør af Jenny Downham

*Oliver Twist af Charles Dickens

Englen – Angelologi af Danielle Trussoni

*Hvor ser du godt ud! af Mille Eigard Andersen

*Det grovmaskede net af Håkan Nesser

*Den statistiske sandsynlighed for kærlighed ved første blik af Jennifer E. Smith

Dystopia af Dennis Jürgensen

I går var i dag i morgen af Jay Asher og Carolyn Mackler

Sorte engle af Lili St. Crow

(Klik på titlen for at læse mere om bogen)

4 thoughts on “Nyt på hylden #52

  1. Jeg overvejede at købe ‘Før jeg dør’, men fik det ikke gjort alligevel. Jeg bliver helt nostalgisk af at se ‘Dystopia’ på din liste – den læste jeg for en del år siden og husker den som ganske glimrende🙂

    • Ikke for at give dig dårlig samvittighed over du ikke købte den, men ‘Før jeg dør’ er faktisk rigtig god.😀 og ikke mindst rørende.

  2. Sikke en masse godt du har fået dig. Er blevet ret nysgerrig på i går var i dag i morgen.
    + jeg har allerede sorte engle og englen. men ikke læst dem endnu.

    Hyg dig med bøgerne🙂
    Åhh.. jeg vil også til DK på salg😛 meget billigere end her i Norge😛

Skriv et svar

