Bog-nyt: Existence af Abbi Glines – snart som paperback?

Mange af jer har nu efterspurgt, hvornår Existence udkommer som paperback. Indtil nu har man kun kunne købe den som e-bog. Abbi Glines annoncerede for et stykke tid siden, at den ville komme som paperback i februar måned, men er noget sparsom med at give en præcis udgivelsesdato. På seriens facebook side skrev hun dog den 21. Februar at Existence udkommer som paperback om et par uger – og viste billedet nedenfor. Jeg går ud fra, at vi bare må vente og se. Med hensyn til hvor den så kan købes til den tid, ved jeg desværre heller ikke. Hvis andre kan finde information om dét, så skriv endelig en kommentar. ♥

5 thoughts on “Bog-nyt: Existence af Abbi Glines – snart som paperback?

  1. Hej 🙂
    jeg ville bare lige spørge om du ved hvorår divergent udkommer på dansk??

    når men vil ogs lige sige, at jeg virkelig elsker at følge din blog! jeg elsker selv bøger, og for rigtig tit inspiration herfra 😀

    • Hej Laura,

      Jeg ville gerne glæde dig, men den er desværre ikke planlagt til oversættelse endnu.. Intet er hvert fald offentliggjort. Men lad os vente og se, det ville være virkelig synd hvis den ikke blev oversat, efter min mening. 😉

      Mange tak.. Det er dejligt at hører at jeg kan inspirere dig til nye læseoplevelser.

      God læselyst!

      Vh. Sabine

Skriv et svar

