Nyt på hylden #51

Goddag.

Jeg får læst alt, alt for lidt i disse dage. Grunden til dét er ikke helt til at sige. Jeg er blevet midlertidigt ansat hos en boghandel på deltid, så det går mine formiddage og lidt af eftermiddagen med. Når jeg så kommer hjem er der andre pligter der kalder. Men jeg skal bare lige ind i en rytme og så går det hele nok. Hex Hall 2 er bogen som stadig ligger på mit natbord. Det er en forholdsvis let bog, men har stadig småsvært ved at blive færdig med den. Hmm. Jeg håber (og tror), jeg snart får en kæmpe lyst til at læse, læse, læse. I hvert fald har jeg masser af ulæste bøger og endda nogen skønne nye af slagsen. Bøgerne har jeg faktisk haft siden 2. Januar – nu kom der endelig lidt overskud til at vise dem frem.

Hvad læser du for tiden?

Hades af Alexandra Adornetto

Rum af Emma Donoghue

Cracked af K. M. Walton

Blomsternes hemmelige sprog af Vanessa Diffenbaugh

Under the Never Sky af Veronica Rossi

(Klik på titlen for at læse mere om bogen på Saxo.com)

12 thoughts on “Nyt på hylden #51

  1. Jeg læser For min søsters skyld af Jodi Picoult. Er ikke så langt, men har en konstant lyst til at græde. Puha, stærk bog! Kan heller ikke helt lade være at associere til tidligere hændelser i mit eget liv.

    Er spændt på at høre om Under the never sky🙂

  2. Jeg synes faktisk, at det at man har pliger og har lidt travlt sådan generalt kan dræbe læselysten lidt.. selvom man har tid om aftenen f.eks. til at sidde ned og slappe af med en bog, så er det bare svært, hvis man ved at der dagen efter er en hel masse ting man skal .. Jeg kan i hvert fald ikke rigtig koncentrere mig om at læse😛

    Forresten, så har Cdon lige nu tilbud på lidt forskelligt paranormal romance, bl.a. Dødens instrumenter og Shiver-trilogien .. og gratis fragt!😛

    • Det har du ret i. Sådan har jeg det også tit. Øv bøv.🙂

      Tak for info! Har lige lagt nogen bøger i kurven. Der er mange af Tellerups kommende bøger der kun koster 59 kr. Ahh, men altså, bogudsalg kan godt løbe op alligevel.😀

  3. Glæder mig til at høre din mening om Rum og Blomsternes hemmelige sprog🙂

    Sus: Det var en farlig ting at skrive🙂. Vups, så fik jeg lige smidt for 700 kr. i kurven. Skal/skal ikke gå til kassen?:/

  4. Ville virkelig gerne læse Hades og Blomsternes hemmelige liv, men ja har for mange bøger og for lidt tid🙂
    Lyder spændende med et job i boghandlen, det er et skønt sted at arbejde🙂
    KH Micha

  5. Frk Hyms, hvad endte du med at bestille? Jeg fik selv puttet de to første af Dødens Instrumenter i kurven, og sidder nu og overvejer om jeg kan tillade mig også at købe hele shiver-trilogien😛 Bøgerne blev forresten leveret efter kun to dage, top nice!

  6. Sus, nu kom jeg jo derind igen hehe. Så røg der lige en masse ekstra bøger med hjem. Jeg fik købt A Song of Ice and Fire, de første fire bøger, og Patrick Rothfuss’ The Name of the Wind og The Wise Man’s Fear i første omgang.
    I anden omgang fik jeg købt 4 Sweep bøger af Cate Tiernan, Incarceron af Catherine Fisher, Wither af Lauren DeStefano, Starcrossed af Josephine Angelini, Switched og Torn af Amanda Hocking. Hold da op, hvor jeg glæder mig til de kommer allesammen😀

  7. Håber du har fået lidt læselyst igen🙂

    Nogle gode bøger du har fået dig. Blomsternes hemmelige sprog. Er i hvertfald rigtig god🙂 Den har jeg lig læst.
    Rum står på listen over bøger jeg ønsker mig🙂
    Mens Under the never sky har jeg i boghylden. Men er ik nået til den endnu..

    Håber du har fået læselyst og hygger dig med bøgerne.🙂

    • Mange tak.. Den kommer så snart igen. I weekenderne kommer læselysten endda meget igen. Heldigvis.
      Jeg håber du får læst nogen gode bøger.😉

      Vh. Sabine

Skriv et svar

