Nyt på hylden #50

Endnu engang nye bøger ind af døren hos mig. De faldne engles by har jeg set meget frem til at læse – det samme med begyndelsen på De djævelske mekanismer af samme forfatter. Søster lyder helt utrolig god og Bare Anna skal jeg anmelde til Bogrummet.dk. De tre nederste bøger har jeg selv fået købt og har bare været et must buy for mig.

Det bliver den sidste omgang nye bøger i et stykke tid, da jeg har købt for mange i den seneste tid + har en del anmeldereksemplarer der skal læses. Så nyd det!😉 Det gør jeg hvert fald …

De faldne engles by af Cassandra Clare
Urværksenglen af Cassandra Clare
Søster af Rosamund Lupton
Bare Anna af Trine Appel
Touch of Frost af Jennifer Estep (Linker til Adlibris.dk)
Hallowed af Cynthia Hand
Tempest af Julie Cross

(Klik på titlen for at læse mere om bogen på Saxo.com)

One thought on “Nyt på hylden #50

  1. Hvis bare det var mig, der lige havde fået Hallowed og Touch of Frost.:-/

    God læselyst, glæder mig til at se, hvordan du rater de to ovennævnte bøger!😀

Skriv et svar

