Nyt på hylden #48

Jeg er, ligesom med anmeldelserne, utrolig bagud med at vise de nye bøger jeg har fået på hylderne. Hermed det første af to indlæg der kommer i løbet af ugen.

Sandhed eller konsekvens af Sara Shepard

Dødens ventesal af Silja Bødker

Vraggods af Sven Damgaard Ørnstrup

Naked in Death af J. D. Robb

The Fault in Our Stars af John Green

Ruling Passion af Alyxandra Harvey

Switched af Amanda Hocking

The Alchemy of Forever af Avery Williams

Dæmonglas af Rachel Hawkins

Between Shades of Gray af Ruta Sepetys

Night School af C. J. Daugherty

(Klik for at købe/læse mere om bogen på Saxo.com)

7 thoughts on “Nyt på hylden #48

  1. Pingback: Vraggods på Sabines Bogblog | FantasyBøger

  2. Uhh.. Glæd dig til Hex Hall. Du har vel læst første bog 🙂 Rigtig god spændende serie. Glæder mig så meget til 3 bog. Ved du hvornår den kommer på dansk?

    Har også læst første bog av Alyxandra Harvey. Rigtig god 🙂 Så kan du osse se frem til 😛 Har også resten i hylden jeg bare må få læst snart 🙂

    Lig nu er jeg i gang med Switched af Amanda Hocking, tyder godt 🙂 indtil videre. Kun 60 sider inde i bogen 😛

    Lykke til. Håber du nyder bøgerne 🙂

    • Hej,

      Jeps, har læst første bog i Hex Hall. Den var udmærket, men håber 2’eren er bedre. 3’eren ‘Dæmonjægerne’ udkommer på dansk 15. Marts 2012.

      Tak for dine input.. Nu er jeg bare endnu mere spændt på at læse både Alyxandra Harvey og Amanda Hockings bøger. 😉 Laver du en anmeldelse af ‘Switched’? I så fald ser jeg frem til at læse den…

      God læselyst!

Skriv et svar

