E-bøger #1

Eftersom jeg er begyndt at læse lidt flere e-bøger vil jeg tilføje denne nye kategori. For det meste køber jeg e-bøgerne på Amazon og læser dem på iPhone via programmet Kindle. Jeg har lavet et lille ‘resumé’ over de Kindle e-bøger jeg har købt den seneste måneds tid. Klik på en bog og læs mere om den på Amazon. Køb e-bøger på Kindle eBooks.

 

 

 

 

Det ser en smule rodet ud, men billederne ville ikke helt som jeg ville. 😉 Men hovedsagen er at de fungere som de skal.

God læselyst!

9 thoughts on “E-bøger #1

    • jeg har prøvet at læse e-bøger på mobilen og jeg kan klart anbefale det! det er selvfølgelig ikke lige som at have en rigtig bog men det er fedt at man kan læse bogen alle vejen 🙂

      De ser gode ud

Skriv et svar

