For tiden læser jeg: Existence af Abbi Glines

Eftersom nogle har spurgt til den bog jeg er ved at læse, vil jeg bare lige gøre opmærksom på, at Existence er en e-bog. Hvis du klikker på titlen linker den til Amazon, hvor jeg har købt e-bogen eller nærmere betegnet købt den som Kindle Edition.

Til de af jer der ikke ved hvad Kindle er: Det er ganske simpelt et program du kan downloade til blandt andet computer eller din iPhone, eller endnu bedre – hvis man har en Kindle ebogslæser. Kindle programmet er gratis og i Kindle kan du læse e-bøger. På Amazon.com er der et kæmpe udvalg. Jeg kan klart anbefale, at man downloader programmet, selvom jeg til enhver tid foretrækker almindelige papirbøger! Det er dog super smart, når det gælder en bog som Existence, der kun findes som e-bog. Jeg kan desværre ikke fortælle mere om selve e-boglæseren, da jeg uheldigvis ikke ejer sådan en. Køb en Kindle her.

Blot en lille forklaring her fra. Spørg endelig hvis du har flere spørgsmål. Teksten nedenfor er referatet til Existence af Abbi Glines. God læselyst!

What happens when you’re stalked by Death? You fall in love with him, of course. 
Pagan Moore doesn’t cheat Death, but instead, falls in love with him. 

Seventeen year old Pagan Moore has seen souls her entire life. Once she realized the strangers she often saw walking through walls were not visible to anyone else, she started ignoring them. If she didn’t let them know she could see them, then they left her alone. Until she stepped out of her car the first day of school and saw an incredibly sexy guy lounging on a picnic table, watching her with an amused smirk on his face. Problem is, she knows he’s dead. 

Not only does he not go away when she ignores him, but he does something none of the others have ever done. He speaks. Pagan is fascinated by the soul. What she doesn’t realize is that her appointed time to die is drawing near and the wickedly beautiful soul she is falling in love with is not a soul at all. 

He is Death and he’s about to break all the rules.

7 thoughts on “For tiden læser jeg: Existence af Abbi Glines

  1. Du behøver ik desidert have en kindle læser heller for at læse dem.
    Jeg har en Samsung Galaxy Tablet. Hvor jeg bare har en app der hedder Kindle. Og det gør det muligt at købe en masse billig ebøger via amazon 🙂

    Dette bog ser rigtig spændende ud. Aldrig hørt om den før dog. 🙂

  2. Moonstar – Hmm, kan man få sådan en app på almindelig ereader mon? Kan ikke lide at læse på min computerskærm 🙂 Og har ikke en tablet, ipad osv. Bare computer og ereader. Og tlf xD

  3. Hej! 😀 jeg har læst noget fra bogen her på nettet og jeg synes selvfølgelig den er total fantastisk indtil videre 😀 men kan man ikke købe den i en boghandler eller sådan noget? eller ved du noget om at den bliver udgivet som bog? 😀

Skriv et svar

