Nyt på hylden #46

Lidt dejlige nye bøger er endnu engang kommet flyvende i favnen på mig. Fire af dem helt kvit og frit. De tre øverste bøger på billedet + Englen 2 har jeg nemlig fundet i konkurrencer. Det er noget jeg kan lide! Selvfølgelig, hvem kan ikke dét? Og nu vi er ved snakken, er det imorgen jeg trækker en heldig vinder i min giveaway, hvor man kan vinde Silence af Becca Fitzpatrick. Du kan deltage indtil midnat i dag.

Englens by og Troskab er venligst modtaget for snart et stykke tid siden, og de vil snart blive anmeldt på bloggen. Den første og The Vampire Stalker har jeg selv investeret i og Hulebjørnens klan er en gave. I dag modtog jeg to bøger mere, men dem må I have til gode.

God læselyst og glædelig jul! 😉

Niceville af Kathryn Stockett (Amazon | Saxo)

Undtagelsen af Christian Jungersen (Amazon| Saxo)

Shantaram af Gregory David Roberts (Amazon| Saxo)

Den første af Justin Cronin (Amazon| Saxo)

Hulebjørnens klan af Jean M. Auel (Amazon| Saxo)

The Vampire Stalker af Allison Van Diepen (Amazon| Saxo)

Troskab af Maggie Stiefvater (Amazon| Saxo)

Englens by af Cassandra Clare (Amazon| Saxo)

Arie og dommens dag af Thomas E. Sniegoski (Amazon| Saxo)

(Klik for at købe/læse mere om bogen på Saxo.com eller Amazon.co.uk)

4 thoughts on “Nyt på hylden #46

  1. Sikke en samling! Niceville, Troskab og Englen står på min must-read-liste. Englens by, Den første og Undtagelsen har jeg alle læst – ganske udmærkede bøger. Shantaram kender jeg slet ikke – den må jeg lige undersøge…

    Hvor mange tør du på forhånd sige, du regner med at læse i juleferien? 😉

    • Jeg må indrømme, at jeg heller ikke kendte ‘Shantaram’ og den lyder umiddelbart heller ikke som en bog jeg vil kaste mig over med det samme. 😀 Men ellers er jeg da ret glad for min lille nye samling. 😉 Hvad med dig, har du fået nye spændende bøger for nylig?

      Hehe. Jeg SKAL hvert fald have læst 7 bøger mere for at nå mit mål med de 100 læste bøger i 2011. 🙂 Ellers er det dælme ærgerligt.

      • Det er ret begrænset, hvad jeg har købt de sidste måneder – tror kun, det er blevet til en enkelt Jussi-bog – men jeg har en stak liggende, som jeg længe har glædet mig til at læse 🙂

  2. Hehe nej vel 😉
    Glæder mig til at læse Niceville! Tror den er rigtig god.
    Vil også gerne have fat i Den Første engang 🙂
    Men har vidst nok at komme igennem lige nu haha.

    Ja for søren, klager heller ikke da 😉

Skriv et svar

