Lånte bøger #10

Biblioteket er så småt begyndt at få jævnlige besøg af mig igen, efter lang tids pause. Jeg har ellers været god til at holde mig fra det, da jeg altid får lånt flere bøger, end jeg kan nå at læse. Det er en dårlig vane, som desværre er kommet igen. Hehe. Men hvad pokker, det er jo gratis og skader vel ikke nogen. 😉 Jeg håber virkelig på, at få læst de fleste af biblioteksbøgerne denne gang for jeg har glædet mig til at læse de fleste. En af de første jeg nok hiver fat i er Afsløringer af Melissa de la Cruz, den 3. bog i Blue Bloods. Jeg har ventet på at den skulle udkomme på dansk, for de to første bøger er virkelig et forsøg værd – super unik og dejlig bogserie. Sorte engle, Englen 2 og Luxe bliver nok også slugt inden så længe. Hemmelige liv og Wake har jeg haft lånt før, hvis nogen skulle undre sig. I morgen har jeg fødselsdag og måske får jeg da en lille hård firkantet pakke – man har jo lov at håbe. 😉 God læselyst!

Afsløringer af Melissa De La Cruz

Sorte engle af Lili St. Crow

Aria og dommens dag af Thomas E. Sniegoski

Hemmelige liv af Gabriella Poole

Wake af Lisa McMann

Luxe af Anna Godbersen

Duften af kaffe af Malene Dietz

Cocktailklubben af Malene Dietz

Grønt støv af Sara Blædel

Gift af Sarah Engell

(Klik på titlen for at læse mere om bogen på Saxo.com)

 

5 thoughts on “Lånte bøger #10

  1. Wow en masse bøger. Jeg vil vild gerne læse Hemmelige liv, men har ikke rigtig haft penge til bogen, og den kunne ikke lånes på bilo. Men jeg håber du laver en anmeldelse på den, det ville nemlig være awesome.
    Har selv læst sorte engle, Wake & luxe 😀
    //Oline – Soulofbooks.blogspot.com

    • Jo da, jeg skal nok få lavet en boganmeldelse af ‘Hemmelige liv’. Hvis jeg altså når at læse den, inden den skal afleveres. Hehe.
      Lækkert, kan du anbefale nogle, af de tre bøger du har læst?

      Vh. Sabine

  2. Pingback: forfatterblog | Sarahengell.dk

  3. Jeg har læst Luxe og dens efterfølger, rygter. Og kan kun sige du skal glæde dig! :’D Det gammeldags univers er fabelagtigt!
    Afsløringer har jeg også læst, meget god!
    Og er i gang med Sorte Engle og den er bare, fuld knald på fra starten af 😉

    Såå glæder mig virkelig til dine anmeldelser af bøgerne! For at høre din mening, jeg kan nemlig kun sige du skal glæde dig til at læse dem! 😀

    Vh. Kia

    • Tak, Kia! Dem vil jeg glæde mig til! 😉 Så bliver det nok snart, at jeg går i gang med dem, inden de skal afleveres igen. Hehe. Læser du noget spændende for tiden?

      Vh. Sabine

Skriv et svar

