Cover-release: Fated af Alyson Noel

Alyson Noel har skrevet serierne De Udødelige og Riley Bloom som er blevet oversat til dansk. Nu har hun planer om endnu en serie med serietitlen Soul Seekers, hvoraf første bog har titlen Fated. Hun har allerede planer om tre bøger mere i serien – Echo, Mystic og Horizon. Jeg er personligt rigtig spændt på, at læse Fated. Først og fremmest fordi, at den lyder virkelig god, og så er coveret altså super flot! Ærgerligt, at der er et halvt års ventetid endnu på denne bog. Du kan læse mere om bogens handling lige under coveret.

Læs mere: Goodreads | Alyson Noels blog

So here’s the deal . . .

Strange things have been happening to Daire Santos. Animals follow her, crows mock her, glowing people appear from nowhere. Worried that Daire’s having a breakdown, her mother sends her to stay with the grandmother she’s never met, who lives on the dusty plains of Enchantment, New Mexico. There Daire crosses paths with Dace, a gorgeous guy with unearthly blue eyes.

Her grandmother recognizes Daire’s episodes for what they are – a call to her true destiny as a Soul Seeker, a person who can navigate between the living and the dead. Guided by her grandmother, Daire must be quick to learn how to harness her powers because Dace’s brother is an evil shape-shifter, out to steal them.

Daire must embrace her fate as a Soul Seeker and discover if Dace is the guy she’s meant to be with . . . or if he’s allied with the enemy she’s destined to destroy.

Fated af Alyson Noel udkommer den 22. Maj 2012

6 thoughts on “Cover-release: Fated af Alyson Noel

  1. Wow, coveret er smukt og bogen lyder god, men jeg frygter lidt, at sproget og skrivemåden vil være på samme måde som i Ever-serien. 😦 Det var ikke lige min kop te.

  2. Glæder mig til, du går i gang med Jordens Søjler! Det er en nice bog (Jeg var dog en evighed om at læse den, men det gjorde den ikke dårligere!!)

    Mht. Alyson Noëls nye serie, så har jeg det på samme måde som Altair/Didde! Jeg blev aldrig bedste venner med Noëls’ serie om Ever…

  3. Noël burde hvert fald være godt dum, hvis hun ikke tager kritikken til sig, men jeg tvivler ligesom dig. Hun har fundet en måde at tjene mange penge på, så hvorfor ændre skrivemåden til det endnu bedre og faktisk få anerkendelse og respekt fra andre end teenagere?
    Jeg tror, jeg venter til jeg har læst nogle anmeldelser af den, før jeg vil læse den. Jeg tør ikke bruge penge på den.

  4. Hehe, jo tak. Jeg skriver kun sådan lidt for sjov (skal bare lige se hvad det hele går ud på), og regner som sagt ikke med, at nå de 50.000 ord… Lige nu er jeg ved at gå mere i spåner over ikke at nå mine konkurrencer (80 anmeldelser og Debut author Challange) for i år, såå, det kommer nok i første række. Laughs. Hvordan går det med dine mål for i år?
    Men det er nu sjovt at sidde og skrive, også selvom jeg aldrig før har skrevet så meget lort. Hehe. Held og lykke til dig også!

Skriv et svar

