Så er billetten i hus!

Den 16. november kl. 18:30

Skal I ind og se Breaking Dawn?

7 thoughts on “Så er billetten i hus!

  1. Jeg tror jeg venter til, der kommer et DVD/Blueray rip. ;-O

    Jeg tror ikke, jeg kan overkomme at skulle sidde i en biograf og se den med en flok hengivne fans. Jeg er ikke én af de fans længere. ;-P

    Men du skal da lave en post om, hvad du synes om filmen, når du har set den. (-:

    • God idé med en lille filmanmeldelse. Kunne være jeg skulle genlæse ‘Breaking Dawn’ inden, og få frisket den lidt op i hukommelsen.

      Hmm, jeg forstår dig på en måde godt. Hvis du mener, at folk vil side og skrige og så videre. Det hader jeg. Men da jeg var ikke og se ‘Eclipse’, var folk overraskende stille undervejs. Håber, at det kommer til at foregå på samme måde denne gang, så man kan nyde filmen ordentligt. 🙂

Skriv et svar

