Giveaway vinderne!

Først og fremmest vil jeg sige tusind mange tak for alle lykønskningerne og de søde ord. Det betyder utrolig meget, at hører, at I synes godt om min blog. Så et kæmpe TAK! til jer, fordi I læser med og giver bloggen liv med jeres altid dejlige kommentarer! Selvfølgelig også en stor tak til Forlaget Alvilda for tre af bøgerne.

Jeg er overrasket og overvældet over antallet af deltagere, hele 42 har deltaget. Det er simpelthen så dejligt.
Meeen nok om det – nu vil I nok gerne have vinderne at vide! Navnet er dét, som I skrev i kommentaren i Jeres svar. Og her er så vinderne:

Vinder af 1. Præmie: Samhaindk

Vinder af 2. Præmie: Laesehestendk

Vinder af 3. Præmie: Mia W.

Stort tillykke til jer alle tre! Jeg har sendt jer en mail.

*Hvis jeg ikke har fået svar inden tirsdag den 1. November, trækker jeg en ny vinder af jeres præmie.*

Til sidst; Tusind tak til alle jer der deltog. Det har været rigtig spændende at læse jeres svar. Jeg kan allerede fortælle, at på grund af succesen med denne, vil jeg meget snart afholde endnu en giveaway. 😉

3 thoughts on “Giveaway vinderne!

  1. Mange tak 😀 .. lige nu kan jeg ikke rigtig fatte at jeg har vundet som jeg skrev i mailen plejer jeg aldrig at vinde nået ..

    Tillykke også til Samhaindk og mia w 🙂

Skriv et svar

