Nyt på hylden #41

Det er faktisk et stykke tid siden jeg modtog disse bøger, men synes jeg havde postet lidt rigeligt indlæg med nyt på hylden indlæg på meget kort tid. Så det her fik I så til gode. Lidt bøger til anmeldelse og lidt engelske bøger. Heist Society 2 og The Iron Knight udkommer desuden i dag!

One Fifth Avenue af Candace Bushnell

Pigen uden navn af Ally Carter

For evigt af Alyson Noel

De dødes kald af Kelley Armstrong

The Scorpio Races af Maggie Stiefvater

The Iron Knight af Julie Kagawa

I’m the Vampire, That’s Why af Michele Bardsley

Just the Sexiest Man Alive af Julie James

Practice Makes Perfect af Julie James

(Klik på titlen for at læse mere om bogen på Saxo.com og Goodreads.com)

 

2 thoughts on “Nyt på hylden #41

  1. Åh gud. Jeg har udfordret mig selv til IKKE at købe bøger den her måned – faktisk helst resten af året. Køber mange flere end jeg får læst. DET ER HÅRDT NÅR DU FRISTER! 😉 Hehe. I’m the Vampire, That’s why ser super skæg ud og tror da også Practice Makes Perfect skal på listen 😉

Skriv et svar

