Nyt på hylden #40

Jeg har i denne omgang fået en en del anmeldereksemplarer. Jeg har lidt travlt med at få læst dem alle, men jeg skal nok nå det – og jeg glæder mig! De lyder allesammen fantastiske. Jylland tur/retur har jeg netop læst og kan klart anbefale den, hvis man vil læse en meget sjov og hyggelig bog. De engelske bøger har jeg selv investeret i, da jeg har læst utrolig positive anmeldelser af dem på Goodreads.com – derfor blev jeg bare nødt til at have dem. Har I læst nogen af bøgerne og kan fortælle, om de er noget værd?🙂

Reckless af Cornelia Funke

Body Finder af Kimberly Sterling

Den enes død af Sara Shepard

Jylland tur/retur af Søren B. Kristensen

Døden i dine øjne af Rachel Ward

A Monster Calls af Patrick Ness

The Perks of Being a Wallflower af Stephen Chbosky

An Autumn Crush af Milly Johnson

Blood Bound af Rachel Vincent

The Name of the Star af Maureen Johnson

(Klik på titlen for at læse mere om bogen på Saxo.com og Goodreads.com)

9 thoughts on “Nyt på hylden #40

  1. Jeg har læst Lying Game: Den enes død her i efterårsferien, og personligt syntes jeg den er rigtig god. Selvom jeg ikke er så meget til krimitemaet, når det gælder bøger, så ville jeg gerne give den her et forsøg, fordi forfatteren, Sara Shepard, også har skrevet serien Pretty Little Liars, som også er blevet lavet til en tv-serie. Pretty Little Liars er en virkelig god serie, så jeg havde høje forventninger til hendes anden serie, Lying Game. Den minder meget om Pretty Little Liars, men det gør den derfor ikke mindre spændende.
    Så hvis du godt kan lide Lying Game, så anbefaler jeg da helt klart også Pretty Little Liars🙂

  2. Jeg var facineret af bogen Reckless, nok bliver man kastet hovedkulds ind i et univers som i starten er lidt forvirrende. Men det at der er en anden verden bag et spejl er ret interessant og så kommer man til at se de kendte eventyr som f. eks. Tornerose fra en helt anden side.

    Kan varmt anbefale bogen🙂

    • Reckless lyder også som en lidt anderledes bog end jeg normalt ville læse. Men som du siger, lyder handlingen ret interessant. Tak for anbefalingen😀

  3. Body Finder er den ultimative bog for spænding syge læser.
    Den fangede mig på stedet og nåde at læse over halvdelen af bogen samme dag som jeg startede! Must read!

Skriv et svar

