Nyt på hylden #39

Så er det blevet efterår og tid til at sidde indendørs og hyggelæse… Og endnu engang er der dumpet lidt nye bøger ind af døren hos mig. Det er super dejligt – bare jeg havde lidt mere tid til at læse dem i. Men det er jo det sædvanlige problem; alt for mange bøger og alt for lidt tid til at læse dem i.😉 Serpina og For evigt er til anmeldelse og specialudgaven af Dødsspillet vandt jeg i en konkurrence, nordisk film afholdt. Silence og Samme dag næste år blev jeg bare nødt til at eje. Ser frem til at læse alle fem bøger.

Forresten, til jer der venter, har jeg ikke glemt mit løfte om en give away. Den kommer på i løbet af ugen eller næste weekend.

Samme dag næste år af David Nicholls

Dødsspillet af Suzanne Collins

For evigt af Alyson Noel

Silence af Becca Fitzpatrick

Serpina af Helle Ryding

(Klik på titlen for at læse mere om bogen på Saxo.com)

4 thoughts on “Nyt på hylden #39

  1. Uhh, jeg er spændt på at se hvad du syntes om Serpina… =D

    Hvordan går det forresten med jobbet – stadig glad for det? Og har du fået af vide hvornår du skal på skole første gang???

  2. Hej, kan se at du har fået fat i Silence. Har du købt den over nettet? Hvis ikke, hvor kan man da finde den i butikkerne, hvis den da er kommet til Danmark? (-:

Skriv et svar

