Nyt på hylden #38

Så er der atter engang kommet nye bøger ind af min dør. Denne gang fik jeg et mindre flip og ville have en masse bøger i den dystopiske genre. Nu må vi bare håbe på, jeg ser at får læst dem snart. Gode lyder de i hvert fald. Cirklen har Gyldendal tilsendt mig som anmeldereksemplar og jeg blev meget positivt overrasket over at modtage den flotte hardback udgave i dag. Jeg har dog allerede haft fingrene i et læseeksemplar af bogen på mit arbejde. Jeg kan under alle omstændigheder anbefale at man giver sig i kast med den. Det er en udmærket ungdomsroman om ungdommen og hekse – og så er det en super debut. Min anmeldelse af bogen bliver udgivet her på bloggen på bogens udgivelsesdato den 29. september. Det var vidst det for denne gang. God læselyst!

Warm Bodies af Isaac Marion

Hunting Lila af Sara Alderson

Dark Angel af Eden Maguire

Unwind af Neal Shusterman

Blood Red Road af Moira Young

Dark Inside af Jeyn Roberts

Wither af Lauren DeStefano

The Maze Runner af James Dashner

The Near Witch af Victoria Schwab

Cirklen af Mats Strandberg & Sara B. Elfgren

(Klik på titlen for at læse mere om bogen på Goodreads.com)

7 thoughts on “Nyt på hylden #38

  1. Hehe, ja det er ganske fint. En god lærer, spændende undervisning (selvom dagene er lange) og har fået et godt værelse, en sød værelseskammerat og en god gruppe.Så alt i alt rigtigt godt. Kom røv sent hertil i går, fordi jeg blev væk på vejen (to gange) suk – det var meget nitten. Hehe.

  2. Det ser ud til at være en god stak bøger! Bare det var mig, der havde råd til det pt, eller bare tiden til det.. Jeg bliver nok nødt til at gemme “førnøjelseslæsningen” til ferien, hvor studierne ikke presser på;)
    Men glæder mig til din anmeldelse – håber du nyder bogen.

    KH Christina

Skriv et svar

