Ved I hvad ..?

Jeg har fuldstændig glemt bloggens 1 års fødselsdag den 14. September. Jeg synes godt nok, at tiden er fløjet afsted og jeg må da også indrømme, at jeg dengang, for et år siden, slet, slet, slet ikke regnede med at jeg stadig ville bruge til på at blogge den dag i dag. Men det gør jeg. Og det er jeg super glad for. Det har været utrolig hyggeligt og lærerigt at skrive boganmeldelser og de andre bogrelaterede indlæg selvfølgelig, men ikke mindst det, at snakke med andre bogorme og bloggere har været dejligt. Jeg glæder mig til et år mere.

En anden ting der ligger lidt nærmere ude i fremtiden og jeg også glæder mig til, er min kommende giveaway, hvor jeg vil belønne jer trofaste læsere med dejlige bøger!

4 thoughts on “Ved I hvad ..?

Skriv et svar

