Nyt på hylden #37

Endelig har jeg fået nogle flere bøger hjem som jeg kan vise jer. Jeg har vist ikke fået fortalt, at jeg er startet som elev i en boghandel, og jeg kan fortælle at jeg er super glad for det. Jeg skal være der i to år og derefter kan jeg, forhåbentlig, prale med, at jeg har uddannelsen til boghandler. 😉 På mit arbejde kunne vi den anden dele de læseeksemplarer der havde hobet sig op, fra sidste år. Jeg fik selvfølgelig selv hevet en mindre bunke med hjem. Flagermusmanden er en jeg selv har købt. Jeg ved at jeg normalt ikke læser krimi, men nu vil jeg altså prøve at give genren en chance. Måske bliver jeg positivt overrasket? Krystalhjertet af Josefine Ottesen har jeg fået foræret i gave. Resten af bøgerne er de tidligere omtalte. 😉

Flagermusmanden af Jo Nesbø

Laura Browns CO² dagbog 2015 af Saci Lloyd

Spindelvæv af Margit Sandemo

Kejseren spion af Mark Robson

Flavia de Luce og hævneren fra Ulster af Alan Bradley

På den anden side af Audrey Niffenegger

Krystalhjertet af Josefine Ottesen

Et tilbud du ikke kan afslå af Jill Mansell

Blod af Guillermo Del Toro

Under kuplen af Stephen King

(Klik på titlen for at læse mere om bogen på Saxo.com)

4 thoughts on “Nyt på hylden #37

  1. Spændende og ret blandet udvalg – det kender jeg kun alt for godt, for jeg læser ret forskellige bøger. ‘Blod’ fandt jeg på tilbud i sommerferien, og den regner jeg med at læse i løbet af efteråret. Har hørt ret godt om den.

    • Det må man sige. Og ja, jeg har lagt mærke til din brede ‘bogsmag’. Hehe. Jeg har selv lyst til at prøve at læse noget andet/nyt lige for tiden. ‘Blod’ har jeg godt nok haft fat i mange gange på biblioteket, har bare aldrig fået taget den med hjem. Nu hvor jeg ejer den, håber jeg på at få den læst.. Glæder mig til at læse din anmeldelse af den, i så fald du får den læst. 🙂

Skriv et svar

