Cover-release: Whisper af Alyson Noel

Den fjerde bog i Alyson Noels Riley Bloom serie har desværre en udgivelsesdato der ligger en smule langt ude i fremtiden. Coveret til bogen er dog allerede blevet frigivet, og smukt – det kan man ikke komme udenom, det er. Jeg læser selv serien på dansk og er af samme grund kun nået til anden bog, som bliver udgivet på dansk i næste måned. For at gøre det hele lidt mere forvirrende, så udkommer den tredje bog på engelsk  i september måned også. Ih, jeg synes altså, dette cover er så fint. Check lige de smukke efterårsfarver:

Læs mere: Goodreads

Whsiper af Alyson Noel udkommer den 24. April 2012

Se alle 4 bøger i serien her eller læs min anmeldelse af Sjælefanger.
One thought on “Cover-release: Whisper af Alyson Noel

  1. Jeg synes generelt Alysons bøger har superflotte covers over hele linjen! Jeg kan dog bedst lide Riley serien, simpelthen fordi Alysons sprog passer bedre til en pige i den alder, end til én på 17 efter min mening. Den har en helt anden sammenhæng, som jeg ikke synes Evers historie har…

Skriv et svar

