Cover-release: Destined af P. C. & Kristin Cast

Så blev coveret til den 9. bog i Nattens hus (House of Night red.) frigivet. Denne gang er det et meget mandligt cover, både på grund af manden, men også mønsteret der minder om en tatovering og farverne symbolisere det, efter min mening. 😉 Jeg har stadigvæk kun fået læst bog 1 og 2 af bøgerne på engelsk, så jeg vil desværre ikke oversætte bogens handling til dansk i tilfælde af, at jeg afsløre noget for mig selv, inden de næste bøger er læst. Handlingen kan læses neden under det smukke cover:

Læs mere: P. C. Cast blog | Goodreads

In Destined, the forces of Light and Dark collide as their epic struggle focuses on Tulsa’s House of Night. Zoey is home where she belongs, safe with her Guardian Warrior, Stark, by her side and preparing to face off against Neferet. Kalona has released his hold on Rephaim, and, through Nyx’s gift of a human form, he and Stevie Rae are finally able to be together if Rephaim can truly walk the path of the Goddess and stay free of his father’s shadow.

But is Zoey really safe? Does she truly know those who are closest to her? And will love win when it is tested by the very soul of Darkness? Find out what s destined in the next thrilling chapter of the House of Night series.

Destined af P. C. & Kristin Cast udkommer den 25. Oktober 2011

7 thoughts on “Cover-release: Destined af P. C. & Kristin Cast

  1. Åh gud, hvor jeg håber at det snart er den sidste… Jeg har selv hele serien, har også læst den. Men hvor jeg virkelig, virkelig, virkelig inderligt håber at de snart vil stoppe. Afslutte historien “for good” – Og så bare skrive noget andet, hvis de endelig skal skrive. :s

  2. Det plot vil jeg gerne høre mere om, for for mig at se, handler det i allerhøjeste grad om Nora og Patchs forhold, som i Crescendo åbenbart ikke er umuligt. Derudover synes jeg at historien om Noras far er en bihistorie, da den ikke har højeste priotet i serien. Dermed er det ikke sagt, at serien ikke kan undeholde, men sætter manplottet op mod andre bøger for at sammenligne dets størelse, så fulder denne serie altså ikke ret meget, mener jeg.

Skriv et svar

