Nyt på hylden #35

Jeg har heldigvis fået et par bøger at læse i, for jeg har jo slet, slet ikke 50+ ulæste bøger i forvejen. 😉 Ej, men nogen gange får man bare nogen bøger anbefalet eller opdager en bog, der bare lyder super god. Så er det svært at lade være. Sandheder & Løgne har jeg virkelig kigget på mange gange efterhånden, så da forfatteren bag bogen, Mette Julin, tilbød mig at læse den kunne jeg naturligvis ikke sige nej. Jeg går straks i gang med den, når jeg har læst de sidste 20 sider i Den skjulte vampyr. Katsas fortælling fandt jeg på Adlibris.dk til kun 89 kr., så den røg fluks i indkøbskurven. Begge bøger regner jeg med, at læse/skrive anmeldelse af i denne måned.

Sandheder & Løgne af Mette Julin

Katsas fortælling af Kristin Cashore

(Klik på titlen for at læse mere om bogen på Saxo.com)

2 thoughts on “Nyt på hylden #35

  1. Dejligt med nye bøger på hylden, selvom der i forvejen står ulæste. 🙂 Det betyder jo ikke noget. Jo flere bøger jo bedre, da vil der altid være noget at læse. Jeg ser frem til at høre, hvad du synes om Kristin Cashore fantasy bog.

Skriv et svar

