Cover-release: Pandemonium af Lauren Oliver

Pandemonium er til fortsættelsen af bogen Delirium. En dystopisk roman i YA genren, som blev udgivet i februar. Jeg har ikke selv læst den endnu, men det skal jeg helt sikkert snart! For hvis du ser traileren nederst, så giver den hvert fald en lyst til at læse bogen, hvis man ikke har det i forvejen. Sidst i traileren til Delirium bliver du spurgt; Hvis kærlighed var en sygdom, ville du så tage imod helbredelsen af den? Du skal så klikke på enten ja eller nej, og der bliver åbnet en ny video på youtube, hvor du kan se konsekvensen af dit valg. 😉 Jeg synes det er en meget fed måde at lave en trailer på.

Delirium handling:

Før forskerne havde fundet kuren, syntes folk kærlighed var en god ting. De forstod ikke, at når kærligheden – the deliria – blomstrer i inden i dig, er der intet der kan stoppe den. Tingene er anderledes nu. Forskere er i stand til at udrydde kærlighed, og regeringerne kræver, at alle borgere får den kur når de fylder 18. Lena Holoway har altid set frem til den dag, hvor hun vil blive helbredt. Et liv uden kærlighed er et liv uden smerter: trygt, sikkert, forudsigeligt og positivt.

Men kun 95 dage før hendes behandling, gør Lena det utænkelige: Hun bliver forelsket.

Nå, men som man nok kan se, er der en masse billeder i dette indlæg. De tre covers ved siden af hinanden her øverst, er alle udgaver af Delirium. Jeg har ingen idé om, hvorfor der skal findes så mange udgaver af samme bog, men jeg skal love for, at der er noget at vælge imellem. Der vil sikkert blive ligeså mange af Pandemonium. Det viste nederst, hører vist til udgaven i midten.

Læs mere: Lauren Olivers blog | Goodreads

Pandemonium af Lauren Oliver har en foreløbig udgivelsesdato den 1. Marts 2012

OBS: Lauren Olivers bog 'Before I Fall' udkommer snart på dansk!
5 thoughts on “Cover-release: Pandemonium af Lauren Oliver

    • Hej Mette.

      Mener du “Insania” af Birgitte Lorentzen, eller? For det er en dansk forfatter og den første bog i den ‘serie’ hedder “Cykose”. “Delirium” er desværre ikke udkommet på dansk – endnu. Men Lauren Olivers debut roman “Før jeg falder” udkommer sidst på måneden. 🙂

      Vh. Sabine

  1. Delirium er også én af de bøger jeg voldsomt gerne ville læse. ❤ Glæder mig vildt til "før jeg falder" udkommer på dansk og håber at denne serie også går samme vej, til de danske læsere. Den har et fint potentiale. 😀

Skriv et svar

