The Hunger Games af Suzanne Collins (Del 1)


Dette er ingen nyhed. The Hunger Games (Dødsspillet red.) har længe været under produktion til en film. Alle skuespillere er fundet og jeg har bikset lidt billeder sammen, for bedre at få overskud over hvem der spiller hvem. Grunden til at der står ‘Del 1’ i overskiften er, at jeg muligvis laver flere dele og viser flere billeder som det nedenfor af skuepillerne. Jeg glæder mig til at se filmen, for det lover godt indtil videre. Jeg har læst, at de tre bøger bliver delt op til fire film. Det forventes at filmene bliver ligeså populære som Harry Potter og Twilight filmene – og ligesom Breaking Dawn bliver Mockingjay delt op i to film.

The Hunger Games kan ses i biograferne fra den 23. Marts 2012

Kilde: IMDb
5 thoughts on “The Hunger Games af Suzanne Collins (Del 1)

  1. The Hunger Games! ❤ WOHOOOOO!

    Jeg tror faktisk godt, langt om længe, at der er en serie der kan overtage HP og Twilight. Den er endnu ikke overhypet og gået fuldstændig grassat, men jeg tror på den. Jeg ELSKER bøgerne, især 1eren og tæller allerede ned til filmen – Har fulgt med i udviklingen i et godt stykke tid nu og glæder mig vildt til at se første billeder og status fra settet, når vi nærmer os endnu mere. 🙂

    Synes ikke alle skuespillerne er lige fantastisk castet, men okay – Jeg lever med dem, jeg er utilfreds med. Man kan jo også blive overrasket. Den værste er dog Cinna! Lenny er altså bare SLET ikke den Cinna jeg vil have. Jeg vil have en sød fyr i en blanding mellem Carisle og Edward fra Twilight. En rolig, velovervejet gut der bare er gennemført sød og talentfuld, men alligevel gemmer på mere end myndighederne tror… Ikke en eller anden rapper med afrohår! Hvad sker der lige?! :s

    • Jeg venter også spændt på billeder fra filmen. Er helt enig med dig omkring Cinna. Jeg havde heller ikke forestillet mig ham sådan dér – og slet ikke at han var mørk. 🙂 Men vi må håbe at han overrasker positivt.
      Jeg glæder mig så meget – tror der bliver en helt masse god snak om den her film, på en helt anderledes måde end Twilight og HP, da The Hunger Games i princippet godt kan ske i virkeligheden modsat de to andre.

  2. Nej, vel?! Jeg kan simpelthen ikke finde et sted hvor der står at han er mørk! Jeg er ikke racistisk anlagt, men havde altså virkelig forestillet mig ham som lys i huden og lyshåret. O_o Og skulle han endelig være mørk, så skulle han da stadig SLET ikke se ud som en eller anden hip-hopper. Han skulle stadig være meget mere stilren og “elegant” at se på synes jeg. Portia synes jeg er bedre. Hun er lidt mørk, men ser stadig utrolig sød og feminin ud, så der genere hudfarven mig ikke rigtig.

    Glæder mig også helt vildt! Og ja, som du siger tror jeg den får sin helt egen omtale, fordi den netop er anderledes og KAN ske i virkeligheden, hvis vi nu er lidt dommedagsagtige… Jeg må indrømme at jeg ikke finder det utænkeligt. Mest af alt fordi jeg synes vi mennesker begynder at blive dummere og dummere, i jagten på at vinde over teknologien og naturen. :s

    Og så er den tilpas drengeficeret også. Drenge kan fint være med på Hunger Games og den når utrolig mange aldre… Ligesom Harry Potter. Twilight er jo noget mere ungdomspræget og romantisk i bedste tøsestil… Denne her rammer begge køn. 🙂

    Er blandt andet utrolig spændt på at se arenaen og The Capital. Jeg håber at de faktisk laver tingene/skaber dem teknologisk og viser flotte billeder… ❤

    • Hovhov – Lenny er ikke hiphopper 😀
      Men jeg synes nu, det er et ret interessant valg – og overraskende.

      Og i øvrigt flere spændende valg ift. skuespillerne – blandt andet virker valget af Paula Malcomson som ganske fornuftigt. Og nu må den film godt snart komme 🙂

  3. Enig i, at det ikke var forventeligt at han skulle være mørt, men snarre en mærkelig sofistikeret person. Dog er the capitol totalt odd, så mon ikke at vi er mange der har forskellige opfattelser af personerne. Katniss er også anderledes end hvad jeg havde forventet. Dog har man tidligere set skuespillere overraske ekstremt. F.eks. Tom Cruise i Interview with a Vampire, hvor Anne Rice var ude og kritisere valget af Tom, men undskyldte personligt til ham efterfølgende. Håber jeg bliver positiv overrasket over filmende i den retning. Men det bliver svært at leve op til bøgerne, hvilket kun vil gøre filmene endnu federe hvis det lykkes.
    Jeg fornemmer en storfilm er på vej 🙂

Skriv et svar

