Cover-release: The Golden Lily af Richelle Mead

Ja, så er endnu et cover blevet frigivet. Denne gang er det andet bind i Richelle Meads kommende serie Bloodlines. (Spin-off til Vampire Academy). Den første bog udkommer i næste måned. Jeg synes dette er pænere end første cover. Det er mere lyst og mindre ‘julet’. Jeg fristes til at sige, at det er som jul og nytår at se på de to covers. Da det ene er rødt og julet og det andet lidt mere lyst og sølvagtigt. Det er desuden Jill og Sydney på forsiden.
Jeg vil gerne undskylde for manglende boganmeldelser for tiden. Jeg har lige mistet min farfar i går, så har overhovedet ikke overskud til noget som helst. Men jeg vil da godt indrømme at det gør mig glad at blogge og se, at nogen kan lide det jeg laver. Tusind tak til alle jer der læser med! Håber I forstår evt. mangel på aktivitet på siden. God weekend.

Læs mere: Richelle Meads blog | Goodreads

The Golden Lily af Richelle Mead udkommer Marts 2012

Skriv et svar

