Cover-release: The Future of Us af Jay Asher & Carolyn Mackler

Jay Asher er hjernen bag den populære roman Thirteen Reasons Why/Døde piger lyver ikke. En bog jeg virkelig elsker! Læs evt. min anmeldelse. Nu har han slået sig sammen med en mindre kendt forfatter, (i mine øjne) Carolyn Mackler, og skrevet bogen The Future of Us. Genren er science fiction. Interessant? Coveret synes jeg umiddelbart er lidt kedeligt, men bogen regner jeg med at få læst når den bliver udgivet sidst på året.

Læs mere: Jay Ashers blog | Carolyn Macklers blog | Goodreads

The Future of Us af Jay Asher og Carolyn Mackler udkommer den 21. November 2011

Skriv et svar

