Nyt på hylden #34

Oh my god, oh my god, oh my god. De ord siger jeg normalt ikke, men i dag er der god grund til det! På grund af den flotte, fantastiske, fede bog der er på billedet. Forever! Jeg har glædet mig så meget til at læse denne tredje bog i Shiver/Vildskab trilogien. Bogen udkommer først den 12. juli, men Saxo.com synes åbenbart, jeg skal have den før den bliver udgivet officielt. Jeg klager ikke. 😉 Nu vil jeg sætte mig ud i haven og læse i den. Nyde den langsomt.

Forever af Maggie Stiefvater

(Klik på titlen for at læse mere om bogen på Goodreads.com)

Skriv et svar

