Cover-release: Dværgeråb af Margit Sandemo

Uha, nu når vi længere og længere mod vejens ende i Heksemesteren. Desværre. Jeg elsker denne serie, og vil bare aldrig have at den slutter. Da jeg så dette cover tænkte jeg ‘Ninja’er?! Hvad dælen laver de der?’. Hehe. Det er ikke det flotteste cover i serien indtil videre, men de kan vel heller ikke falde i min smag allesammen. Jeg kan godt lide vandfaldet og bjerget bagved, men de der dragter ser lidt for kiksede ud i mine øjne. 😀

Beskrivelse:

Dværgeråb er det tiende bind i 15-bindsserien om Heksemesteren.

I Dværgeråb er heksemesteren Móri og sønnen Dolg ankommet til Island med en vigtig mission. Dolg har den magiske blå safir med sig, som de ondskabsfulde riddere af Den Hellige Sols Orden vil gøre alt for at få fat i. Syv af de farligste og mest brutale riddere fra ordenen tager derfor også til Island for at dræbe heksemesterens søn og overtage den blå safir.

Dværgeråb af Margit Sandemo udkommer den 3. August 2011

Skriv et svar

