Fallen af Lauren Kate – Nu som film

Fallen bliver til en film. Se, det vidste jeg ikke, før jeg tilfældigt stødte på den information! Filmen kommer i foråret 2012 og der er allerede castet tre personer til hovedrollerne. Max Irons skal spille Daniel Grigori, Kaya Scodelario skal spille Lucinda Price og Khleo Thomas skal spille Roland Sparks. Det her er endnu en god grund til, at jeg må se at komme i gang med at læse den serie.


Filmens handling:
A lonely young woman finds herself courted by two competitive men — fully unaware at first that they are angels who have vied for her love for centuries.

Rettighederne er købt af Disney og det gælder alle fire bøger. Det skal helt sikkert blive spændende, at se hvad det kan blive til. Max Irons er vist også blevet castet til The Mortal Instruments filmen, uden at blive valgt. Kaya Scodelario blev castet til rollen som Katniss i The Hunger Games – men blev heller ikke valgt til det. Nu får de så chancen i denne film, og jeg er spændt på at se hvad de kan. Kaya er også kendt fra tv-serien Skins, hvor hun desuden spiller super godt i rollen som Effy.

2012 ser ud til at blive et (forhåbentligt) rigtig godt filmår.

Kilde: IMDb
14 thoughts on “Fallen af Lauren Kate – Nu som film

  1. Fallen 3 er den mest spændende, og jeg åber da også, at filmen bliver god. Men glæder mig nu mest til Mortal Instruments…

  2. hej ømm er den kommet ud og hvor køber man den kan ikke rigtig finde den nogen steder så vil frygtelig gerne vide det

Skriv et svar

