Cover-release: Torn af Cat Clarke

Det var lige godt pokkers. Endnu et cover release! Faktisk af endnu en debut forfatter fra i år; Cat Clarke. Hendes bog hedder Entangled. Jeg har endnu ikke selv læst bogen, men jeg ejer den, så mon ikke den bliver læst senere i år. Cat Clarke skriver endnu en bog, som udkommer til næste år og den får titlen Torn. Jeg synes forsiderne på hendes bøger er virkelig kønne, så er ret spændt på at læse dem. Især farverne på Torn er jeg vild med.

Læs mere: Cat Clarkes blog | Goodreads

 

The most popular girl in school is dead. Everyone thinks they know the score, but only Alice and her friends know what really happened to golden girl Tara. But Alice starts to doubt her own version of events when, haunted by visions of Tara, she realizes the truth is much, much darker. And she’s the only one who wants to uncover it.

 

Torn af Cat Clarke udkommer Januar 2012

One thought on “Cover-release: Torn af Cat Clarke

  1. Jeg kan nu bedre lide coveret til den første – Som jeg SÅ gerne vi læse. ❤ Nogle burde oversætte den. :p

    Er ikke så vild med håret på pigen, på denne her… Det ser utrolig slidt og pose-dame agtigt ud synes jeg. :s Til gengæld dejligt at det er endnu en selvstændig bog (lader det til) – dem burde der være flere af. Er ved at være træt af at alt skal være i serier på 20+ bøger. :s

Skriv et svar

