Cover-release: Hallowed af Cynthia Hand

Jeg ved, der har været lige lovlig mange cover release på bloggen for nylig. Jeg elsker at kigge på smukke forsider og det absolut smukkeste cover, jeg har set længe, er lige blevet frigivet! Nemlig Hallowed af Cynthia Hand. I December sidste år længe jeg Unearthly. Det er en virkelig fantastisk bog om engle og kærlighed. Hallowed er fortsættelsen til den. Jeg glæder mig som et lille barn til, at denne bog bliver udgivet. Kom nu bare med den!! 😉

Læs mere: Cynthia Hands blog | Goodreads

Hallowed af Cynthia Hand udkommer den 24. Januar 2012

(Da coveret blev frigivet for tidligt, er det ikke helt færdiggjort og der kan derfor ske ændringer hen af vejen)
3 thoughts on “Cover-release: Hallowed af Cynthia Hand

  1. Enig, der er ikke noget så godt som at kigge på smukke covers! 😀
    Og hold da op hvor er det flot! :O

    Jeg har også kigget på serien, men jeg kan desværre ikke læse bøger på engelsk, så håber helt vildt at de kommer på dansk!

  2. Flot cover! Og de ser jo også ret spændende ud. Jeg håber også at serien bliver oversat til dansk.

Skriv et svar

