Cover-release: Bloodlines (UK cover) af Richelle Mead

Mens vi går og venter på at Bloodlines‘ udgivelsesdato, kan man jo genlæse Vampire Academy bøgerne, eller f.eks. kigge lidt nærmere på det andet cover, bogen bliver udgivet i. Jeg har blandede meninger omkring det nye cover. Det er ikke overdreven smukt, men heller ikke direkte grimt. Det ligger meget midt imellem. Sådan har jeg det egentlig med begge covers. Hvad synes du?

Læs mere: Richelle Meads blog | Goodreads

Jeg vil tro, de fleste der har kendskab til Vampire Academy ved, hvad Bloodlines kommer til at handle om. Hvis ikke, er der her en lille opdatering:

The first book in Richelle Mead’s brand-new teen fiction series – set in the same world as Vampire Academy.
When alchemist Sydney is ordered into hiding to protect the life of Moroi princess Jill Dragomir, the last place she expects to be sent is a human private school in Palm Springs, California. But at their new school, the drama is only just beginning.
Populated with new faces as well as familiar ones, Bloodlines explores all the friendship, romance, battles and betrayals that made the #1 New York Times bestselling Vampire Academy series so addictive – this time in a part-vampire, part-human setting where the stakes are even higher and everyone’s out for blood.

Bloodlines af Richelle Mead udkommer den 23. August 2011

6 thoughts on “Cover-release: Bloodlines (UK cover) af Richelle Mead

  1. Jeg må indrømme at lige med den serie er jeg lidt ligeglad med forsiden – Men kunne de for ******* ikke bestemme sig! Det er umuligt at bestille den serie hjem på engelsk, hvis man er bare lidt coverinteresseret, for nu er vi oppe på tre forskellige forsider so far og ingen angivelser af hvornår bogen får hvilken forside – Det skifter åbenbart bare efter behag. :s

    Jeg hader når de laver nye forsider – De skal bare være pæne i første omgang så alle mine bøger ser ens ud, tak. :p Ikke noget pjat her. 😉

    • Hehe, helt enig. Det er virkelig irriterende at have købt bøgerne i serien, og så finde ud af, at det er flere forskellige udgaver. Det har jeg nemlig fået gjort, og det er kedeligt og grimt, at se på. 🙂

  2. Hvor er det britiske cover vel nok kedelig. Serien tiltaler mig ikke det store, så i principet burde det ikke gøre hverken til eller fra, men den amerikanske forside er da så meget feder, selvom der er lidt jul over den.

Skriv et svar

