Nyt på hylden #33

Juhuu! Jeg har de sidste par dage fået nogle lækre sager med posten. I går modtog jeg de tre bøger I kan se på billedet. I blandt Maggie Stiefvater’s fantastiske bøger, og jeg er allerede begyndt at læse lidt i Vildskab. Jeg glæder mig til at genlæse og anmelde bøgerne mere dybdegående. Divergent har fået utroligt mange gode anmeldelser og er virkelig blevet rost til skyerne. Så den ser jeg meget frem til, at læse færdig. I mandags modtog jeg det lille fine signerede (Kiki Hamilton) bogmærke, som ligger neden under bøgerne. Jeg vandt det tidligere på måneden, og det er dukket op i min postkasse meget hurtigere end forventet. Dejligt. Jeg elsker forsiderne på alle tre bøger, men prøv lige at tjek Divergents skinnende cover –  det er flot!

Vildskab af Maggie Stiefvater

Lidenskab af Maggie Stiefvater

Divergent af Veronica Roth

(Klik på titlen for at læse mere om bogen på Saxo.com)

4 thoughts on “Nyt på hylden #33

  1. Uh, jeg har også både Vildskab og Lidenskab – Er helt vild med den serie! ❤ Havde ellers ikke nogle forventninger overhovedet, andet end en lille skuffelse ala Twilight (Nej, dem var jeg ikke voldsomt begejstret for), men blev positivt overrasket – Elskede Vildskab fra første side!

  2. Jeg spiller kun Sims2 – Med fuldt overlæg. Lige før den sidste tillægspakke udkom til 2’eren havde jeg en episode med EA Games som gjorde at jeg valgte at sige at jeg ikke ønskede at støtte dem længere. Så jeg har aldrig købt 3eren og har heller ikke intentioner om det. Desuden savner jeg ikke noget. Med tillægspakker og downloads har jeg alt hvad jeg ønskede mig, i 2eren, så ser ikke grund til at udvide. 🙂 De ting der blev ikke ændret, var ikke noget jeg ønskede mig eller drømte om. :p

  3. Bestemt – Jeg synes i hvert fald ikke at det er blevet mindre sjovt, bare fordi jeg ved at der er kommet en ny. 🙂 Med downloads synes jeg stadig det er hyggeligt at sidde med – Og har også en hel del af dem, som gør det hele noget sjovere. :p

  4. Hehe – Jeg elsker at bygge og indrette… Og lave Simmerne, designe osv. – Men jeg er virkelig dårlig til at spille med dem. Det går jeg altid død i, uanset hvad. :p

Skriv et svar

