WampVille af Emma Krewald

Andre end mig, der så Go’ morgen Danmark i dag? Nærmere betegnet det indslag hvor, der var en 14-årig dansk pige inde og snakke om sin nye vampyr roman WampVille? En bog på ikke mindre end 500 sider. Det, som er lidt ærgerligt, er bare, at bogen er skrevet på svensk, på trods af, at Emma er dansker. Hun bor dog i Sverige, så der er selvfølgelig en god grund til det. Indtil videre er romanen altså kun udgivet på svensk. Jeg håber virkelig, at den kommer på dansk også. For den lyder da meget god, og boganmeldere skulle have rost den til skyerne. Forsiden er da også meget pæn. Den minder lidt om Twilight og jeg tror også, at handlingen er lidt inspireret af Stephenie Meyers populære serie.

Klik her for at læse mere om bogen.

6 thoughts on “WampVille af Emma Krewald

    • Hej Ditte. Jeg er ikke god til svensk, men hvis du søger på bogens titel og forfatteren vil jeg tro, der dukker nogle svenske anmeldelser op. Jeg hørte bare i programmet, at boganmeldere har rost bogen.

    • Ja, jeg ærgrer mig virkelig over, at jeg ikke sad inde med nogle af de idéer, som dem jeg har nu, da jeg var i hendes alder og havde så meget fritid til at skrive. Det er snyd! – I det mindste udvikler jeg nu mine sprogredskaber – håber jeg! –🙂

Skriv et svar

