Cover-release: Twisted Heart af Eden Maguire

Det her bliver bare lige en lille og hurtig cover release. Jeg synes ikke, coveret er specielt kønt, pigen der ser kunstig ud og den pink farve, ødelægger det lidt for mig. Nå, men Twisted Heart er bind 2 i en ny serie som kommer snart af Eden Maguire. Serien hedder Dark Angel.  Hun er i øvrigt også forfatteren til Beautiful Dead. Engang i Januar lavede jeg vidst en cover release for den første bog Dark Angel. Men nedenfor ses begge forsider.

Læs mere: Goodreads

Jeg regner med at jeg giver serien en chance. Selvom Beautiful Dead ikke blæste mig omkuld, så skal jeg da lige se, hvad Eden Maguire har at byde på i denne nye serie, som også skulle handle om engle – bare de mindre smukke og engleblide. I øvrigt er jeg vild med de lidt slidte effekter, der er på begge covers og naturen i baggrunden er meget stemningsfuldt.

Dark Angel #1: Dark Angel udkommer den 4. August 2011
Dark Angel #2: Twisted Heart udkommer den 3. November 2011
Dark Angel #3: Broken Dream udkommer den 3. Maj 2012

3 thoughts on “Cover-release: Twisted Heart af Eden Maguire

  1. Hej Sabine. -Flot navn btw.
    Jeg vil lige høre om du har læst bøgerne, og hvad du synes om dem. Er de værd at give sig til kast med? 🙂
    Knus Sabine.

Skriv et svar

