Jeg vandt …

Et signeret bogmærke!!! Ifmarybooks afholdt konkurrencen og jeg tænkte, at det vel ikke skadede at deltage eftersom den var international. Og så vandt jeg. Ihh, bliver så glad når jeg vinder. Det sker alt for sjældent. Bogmærket er signeret af debut forfatteren Kiki Hamilton. Hendes bog The Faerie Ring udkommer den 27. September i år. Den skal jeg da helt sikkert læse. Især nu hvor jeg får et fint, fint bogmærke der passer til. 😉 Det skal nok blive vist frem, når det ankommer. Nu hvor jeg er i gang med at skrive, kan jeg da lige fortælle, at jeg har fået et par bøger mere. De bliver vist i ‘Nyt på hylden’ imorgen. Muligvis sammen med de to (i mine øjne) helt specielle bøger. Jeg kan sige så meget at det kommer til at handle lidt om Twilight.

God læselyst fra

Sabine

2 thoughts on “Jeg vandt …

Skriv et svar

