Afstemning …

Som i nok har set, har jeg lavet en lille afstemning ude i venstre side. Det er først her efter de 10 måneder jeg har haft bloggen (hvor går tiden dog hurtigt!), at jeg har fundet ud af, at man faktisk kan lave sådan en. Hmm. Teknologi/hjemmeside halløj og mig er vist ikke den bedste kombination. 😉 Derfor er det egentlig også et mirakel, at denne blog eksistere.

Men til sagen; Jeg er netop blevet færdig med Ulveskæbner af Andrea Cremer og skal nu i gang med en ny en bog. Kender i det, at man så simpelthen ikke kan vælge?! Jeg er ved at blive skør. Derfor tænkte jeg, at det kunne være fedt med en afstemning af en slags. Jeg regner med, at lave flere af disse afstemninger og så simpelthen læse/starte på den, som der får flest stemmer. Der vil ikke altid være fem at vælge imellem. Andre gange er det måske kun to, som jeg står og ikke kan vælge imellem. På den måde er i som læsere også med til, at bestemme hvilke anmeldelser der kommer på bloggen. Hvis i synes det er en dårlig idé, så skriv endelig en kommentar. Det samme må i selvfølgelig hvis det menes at være en god idé. 🙂 Man kan også kommentere i selve afstemningen under ‘View Results’.

Der er i skrivende stund tre personer der har stemt, på tre forskellige bøger. Den nuværende afstemning vil kører til på tirsdag. Jeg håber virkelig, at i vil hjælpe mig! 😉

14/6 – 11: Afstemningen er lukket. Resultatet blev denne rækkefølge:
Født ved midnat af C. C. Hunter
Gudløs af Josefine Ottesen
Dæmonens hævn af Rachel Hawkins
Nattens børn af Benni Bødker
Ridtet mod vest af Margit Sandemo

Tak til jer der stemte!

God læselyst fra

Sabine

2 thoughts on “Afstemning …

Skriv et svar

