Nyt på hylden #30

For sidste gang i lang tid kommer der et ‘nyt på hylden’- indlæg. Jeg er nemlig stolt af mig selv. Jeg har slet ikke købt nye bøger i en måned. (Den smuttede så lige, da jeg blev nødt til, at have bind 8 i Heksemesteren). Men hvad pokker. Man bliver nødt til, at afholde sig fra at købe bøger, når man ingen penge har. Natstjerne fik jeg til anmeldelse, den udkommer imorgen (8. Juni), og der lægger jeg også min anmeldelse ud. Jeg blev positivt overrasket over den bog, kan jeg sige med det samme.

Natstjerne af Alyson Noël

Ridtet mod vest af Margit Sandemo

(Klik på titlen for at læse mere om bogen på Saxo.com)

Skriv et svar

