Breaking Dawn – part 1 Trailer!

Det tordner og brager og regnen siler ned udenfor. Og lige præcis det dér regn, minder mig om noget… Nemlig Twilight. Så var det, at Twilight-fanen dukkede op i mig og jeg fandt ud af, at den officielle trailer til Breaking Dawn filmen er blevet frigivet. Den er jo helt fantastisk og så får den vidst premiere på min fødselsdag. Jeg glæder mig! Se Traileren HER! Stilbilleder fra filmen:

Breaking Dawn – Del 1 kan ses i biograferne fra den 18. November 2011

4 thoughts on “Breaking Dawn – part 1 Trailer!

  1. Det lyder da godt nok spændende, når du fortæller det på den måde. Sidst jeg læste en bog på 100-og-et-eller-andet-sider var jeg ved at blive dårlig over så lidt bogen indeholdte. Men den bog du har anmeldt, har da også fået pæne stjerner.

Skriv et svar

