Nyt på hylden #29

Så fik jeg igen lidt fine bøger ind af døren og sat på hylden, som efterhånden er ved at være fyldt godt ud. Bitchen imellem os og Udødelig har jeg fået til anmeldelse. Førstnævnte ‘vandt’ jeg faktisk på Saxo’s side på facebook. Man kunne skrive hvis man ville anmelde bogen, og så ville der blive valgt nogle stykker ud. Jeg var en af de heldige. Den skjulte vampyr var super billig i føtex, så den fik jeg af min kære mor.

Bitchen imellem os af Nicole Boyle Rødtnes

Udødelig af P.C. Cast (red.)

Den skjulte vampyr af L.J. Smith

(Klik på titlen for at læse mere om bogen på Saxo.com)

2 thoughts on “Nyt på hylden #29

  1. JA! Det eneste,der er ved nye bøger, er, at det er så pokkers svært at få tid til at læse dem alle sammen. Jeg ANER ikke, hvor mange ulæste jeg lige pt. har på min bogreol! Puha! 😛

    Tak skal du have! 🙂 Var også først sådan lidt “ej, jeg gider ikke rigtig klæde mig ud…”, men så begyndte alle jo at snakke om det, og så hoppede jeg også med på bølgen. 😀 Og så kunne de små børn godt lide mig… Haha! 😛

Skriv et svar

