Cover-release: Clockwork Prince af Cassandra Clare

Så blev det igen tid til, at se på et spritnyt fantastisk smukt cover på en bog. I dag blev coveret til Clockwork Prince af Cassandra Clare nemlig frigivet. Det er flot, men jeg synes at coveret på den første bog Clockwork Angel/Urværksenglen er pænere. Men jeg er stadig vild med farverne. Jeg må snart tage mig sammen til, at få læst bogen selv, som bare står og samler støv på min hylde lige nu. Den skulle vidst være ret god.

Læs mere: The Infernel Devices | Goodreads

Clockwork Prince af Cassandra Clare udkommer den 6. December 2011

One thought on “Cover-release: Clockwork Prince af Cassandra Clare

  1. jaaah !!! så er coveret der endelig! jeg synes at det er rigtig flot, men ligesom dig kan jeg også bedst lide clockwork angels cover ;D

Skriv et svar

