Lånte bøger #8

Endnu engang blev det til en tur på biblioteket. Det er ikke hver gang jeg får opdateret her på bloggen om mine små besøg dér, for jeg er der tit og løbende på en måned. Og mon ikke det ville blive kedeligt, at hører om biblioteksbøger konstant, i længden? Denne gang fik jeg en ordentlig bunke med hjem. Jeg regner med, at skulle læse dem allesammen. Eller det vil sige, hvis jeg får tid. Jeg er også i gang med Heksenat af Deborah Harkness, som jeg ind imellem mindre bøger læser lidt af – det er nemlig en ordentlig fætter på over 700 sider. Jeg glæder mig i hvert fald til, at læse hver og en af bøgerne på billedet, og starter ud med Genfødt af Josefine Ottesen.

Skammerens datter 1+2 af Lene Kaaberbøl

Skammerens datter 3+4 af Lene Kaaberbøl

Vand til elefanterne af Sara Gruen

Djævelens lærling af Kenneth Bøgh Andersen

Hemmelige kræfter af Libba Bray

Genfødt af Josefine Ottesen

Lukket fest af Kate Brian

Usårlig af Kate Brian

(Klik på titlen for at læse mere om bogen på Saxo.com)

2 thoughts on “Lånte bøger #8

  1. Skammer-serien og Djævelens lærling er begge hyggelige serier, som jeg har ‘indtaget’ som lydbog, og med al den snak om ‘Vand til elefanterne’ må jeg nok også sørge for at få den læst i år – er efterhånden ret fristet😉

Skriv et svar

