Nyt på hylden #28

Der er kommet lidt ekstra godter til mig de sidste par dage. Glæder mig til at læse dem alle 3. Falling Under og Wake Unto Me er med i DAC 2011 og er derfor debutterende forfattere i år. Spændende, spændende… Da jeg igår skulle vælge en ny bog at læse, var det super svært at vælge imellem de tre. Hmm. Men jeg fik da valgt, som man kan se. Ja – Wild af Aprilynne Pike. Det bliver spændende, at se hvad Laurel, Tamani og de andre bliver udsat for i denne bog. Hehe. Nu vil jeg gå ud og nyde det gode vejr, inden det bliver regn og torden, som der vidst er blevet lovet. Hav en dejlig dag!

Wild af Aprilynne Pike

Wake Unto Me af Lisa Cach

Falling Under af Gwen Hayes

(Klik på titlen for at læse mere om bogen på Goodreads.com)

2 thoughts on “Nyt på hylden #28

  1. Tak skal du have. Kender du ikke det, hvor tingene trænger til lidt forandring, og så man bare bliver nød til at gøre ngoet ved det?

    Oven i hatten synes jeg også, det ville være lidt trist at skrive en anmeldelse, hvor bogen har fået få stjerner, og folk så ikke vil læse den af den grund, så et blik på de givne stjerner, og så ved man, hvor god eller dårlig bogen er. Hvis ikke der er stjerner, er der måske større chance for, at folk vil læse anmeldelsen og selv finde ud af, om det lyder som en god eller dårlig bog. 🙂

Skriv et svar

